422. nem értem
2016. július 28. írta: anyacska7

422. nem értem

Mi dolgom a világban? Jaj, Istenem, de sokszor feltettem már magamnak ezt a kérdést. Ma újból hallgattam Kozsdi Tamást. Alig egy fél éve találtam rá, az óta nagyon sok hangos könyvét, előadását meghallgattam. Ez is olyan, mint az olvasás. Aztán Paksi Zoltán, Papp Gábor, Szántai Lajos, Kassai Lajos, a Lajosok úgy szép sorjába és a Gáborok, Géczy, Papp és még ki tudja hány? Minden eddigi tudásomat megkérdőjeleztem már. Egyik így mondja, másik úgy. Jézus magyar volt. No, ez kicsit meredek volt, aztán arra gondoltam miért is ne lehetett volna?

Mi baj van a világgal?          

Évekkel ezelőtt hallgattam egy előadást, a férfi nevét még nem is jegyeztem meg csak annyit, hogy egy Anri nevű egyén töltötte fel a Youtubra. Sokszor végighallgattam és nagyon nagy hatással volt, van rám. Elmeséli, hogyan fog a továbbiakban alakulni a világ. Ma mintha már azt is élném. Hallom, hogy itt-ott lövöldöznek és bűncselekményeket követnek el, de mintha egy nagyon távoli helyen lenne. Ha tehetem nem is olvasom el ezeket a terrorista cselekedeteket. Akkor ettől én strucc vagyok? Aki nem akarja az igazat látni és bedugja a fejét a homokba, vagy valóban nem az én világomhoz tartózik mindez? Nekem is megvan a magam mindennapi kis harca. De miért teszem? Van ennek értelme? Fontos a pénz, hiszen ha nincs akkor érezni igazán a hiányát. Mégis érzem, hogy valami másra vágyom valami jobbra. Csak kutatom és kutatom mindennap, keresem a megoldást, azt, hogy érezzem, tudjam, mi dolgom a világban? De még keresem, még kutatom… ha megtalálom, szólok J

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr708920200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása