437. PS
2017. január 29. írta: anyacska7

437. PS

 Ma újból meditáltam, rájöttem, miért nem tudok meditálni. A félelem a fájdalomtól, ahányszor meditálok, legtöbbször erős fájdalmat érzek meditáció közben. Azt hiszem, az EGO nehezen tiltakozik a meditáció ellen, és kézzel, lábbal rúgkapál ellene. A fájdalommal kell megbarátkoznom, a fájdalmat kell elfogadnom, megoldanom. Nem tudom. Szomorú vagyok, pedig nincs is okom rá. Vagyis jobb most az életem, mint az elmúlt hat évben. Mégis szomorú vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr3912167209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucky anyuci 2017.01.31. 22:39:14

Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik a stílusod, és sok dologban amikről írsz, szinte magamra ismerek. Én is egyedül neveltem fel a két gyerkőcömet, és a kamaszkor rettentően megviselt, komolyan nem is tudom, hogy bírtam ki. De most már jó barátok vagyunk a fiammal és a lányommal is. Én is pár éve külföldre költöztem, szóval elég sok dologban hasonló az életünk. Várom a további írásaidat.

anyacska7 2017.02.18. 10:02:20

Kedves Lucky anyuci, örülök neked, az igazat megvalva, ritkán olvassák az én blogomat, nem is azért írom, nekem egy terápia, ha valamit nem mondhatok el senkinek, akkor elmondom mindenkinek, persze úgy, hogy kimondom magamból, de nem várom azt, hogy bárki is elolvassa. Én nagyon sokat változtam amióta elkezdtem ezt a blogot írni. Még egyszer üdvözöllek az ismeretlenségben is.
süti beállítások módosítása