382. miért?
2013. május 04. írta: anyacska7

382. miért?

Ma 15 éves lett a kicsi fiam. Akit én annyira szeretek. Hívott a keresztapja, hogy menjünk pizzázni, meghív mind a hármunkat. Levettem az aranyláncot a nyakamról, tegyem vissza a dobozba. Csak néztem a dobozt és nem hittem el amit látok. Az összes arany ékszerem hiányzott. Ha értékben fel szeretném mérni, kb egy fél évi fizetésem ára. Fájdalom hasított belém. először tagadta, de aztán bevallotta.

- Miért tetted fiam?

- Jól akartam érezni magam.

- Bíztam benned fiam.

- Dögölj meg, mikor halsz már meg?

Nem találok szavakat, elmaradt a pizzázás, elmentem a rendőrségre, de nem tudom mit tegyek. Hétfőn kellene visszamenjek, de ha feljelentem a fiam, attól nem leszek sem boldogabb, sem az aranyak nem fognak megkerülni. Semmi nem maradt, csak a lánc a nyakamon. Mindenhez volt kulcsa, bevallotta.

- Elbasztad a napomat, pedig ma születésnapom van. Most mehettünk volna pizzázni, de nem, te el kellett b...

Ennyit értett meg az egészből. hogy elrontottam a napját, hogy nem főztem meg az ebédet, mert nem volt erőm, és hogy ő most éhes.

Nem panaszkodom, Uram én nem panaszkodom, csak ma arra gondoltam, hogy a blokk ahol lakom 8 emeletes és milyen egyszerű lenne. 

Fáradt vagyok, nagyon fáradt. Sajnálom a nagy fiam, mert ő is szenved. Nagyon fáradt vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr765281522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.05.05. 11:47:32

Ez komoly?! Tényleg megtörtént?? Hogy döntöttél, feljelented a fiadat? Gondolom nem. Viszont nem tudom erre milyen mentsége lehet..
Miért tette? Remélem megbánta.. fura, az ember nagyon tud vágyni egy gyerekre, aztán meg mennyi baj lesz velük..

anyacska7 2013.05.05. 11:55:35

Még nem döntöttem, ülök és várom, hogy történjen valami jó, valami csoda. Ha feljelentem elviszik a javító intézetbe, ha nem jelentem, lehet, hogy legközelebb börtönbe viszik, nem tudom. Nem tudom mi van a fejében? Nagy gyűlöletet érez irántam, ezt érzem, de nem tudom mit kezdjek vele?:((
Nem minden gyerek ilyen, az én gyerekem valahol sérült. Nem látszik, de a viselkedése nem mindennapi. Önpusztító viselkedése van. Imádkozom, hogy meggyógyuljon, talán egy napon Isten meghallgatja az imám:
süti beállítások módosítása