181. ez van
2011. április 24. írta: anyacska7

181. ez van

 

 

Visszaolvastam régebbi bejegyzéseimet, és hát igen. Van úgy, hogy kicsit értetlenül írok, összefüggéstelenül, de hát ez van. Van úgy, hogy nem magam nevében írok, de minek boncolgassam, én tudom, te tudod, és ő? Nos ő is tudja, ha nemcsak szeme van, hanem lát is, nemcsak füle van, hanem hall is, és, legfőképpen ha a szavak mögé tud látni és megérti, ami mögötte van. Tényleg néha olyan boszorkányos tudok lenni. De ez van. Ez is én vagyok. Szeretem a boszorkányokat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr122852222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása