480.
2018. január 01. írta: anyacska7

480.

Néha arra gondolok, jó volna egy diktafont venni, és amikor a jó ötletek elé jönnek akkor gyorsan felmondani rá. Olyan jó dolgokat szoktam kigondolni néha, de mire odakerülök, hogy leírjam, már elfelejtettem mit is akartam. Pedig volt már rá példa, hogy teljesen kidolgoztam magamban, lépésről lépésre. Így vagyok a fiukkal is, kigondolom, hogyan tudnám elmondani nekik a gondolataimat, aztán vagy hülyeséget mondok, vagy előjön belőlem az aggodalom és mindig elszúrom. Pedig vágyom rá, hogy nagyokat beszélgessünk, hogy átadjam nekik azt, amit tudok, és úgy gondolom, hogy nekik is jó lenne, vagy talán érdekelné őket. Laza kellene legyek és hagyjam a dolgokat csak úgy megtörténni, de sokszor annyira begörcsölök, hogy magamtól is rosszul vagyok. Nem, ennek véget kell, vessek. Az életben senkit nem lehet megváltoztatni, csak önmagunkat. Hát akkor magamat fogom rendszeresen átformálni. Mindegy, hogy milyenné, mindegy, hogyan, csak végre jól érezzem magam. Talán ha meg tanulnék végre meditálni? Talán az megoldaná? Ki tudja?

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr4313538437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása