438,
2017. február 19. írta: anyacska7

438,

Ma laza napom volt, filmeztem, ettem és nagyokat aludtam, na, jó nem nagyokat, de jól esett. Pedig festeni akartam, de végül mégsem jött össze, és írni is akartam, de az se jött össze, na, jó legalább németül néztem a filmeket, ezzel is legalább tanulok. Az idővel van bajom, néha úgy érzem, kirohan az idő az életemből és nem volt időm mindenre. Pedig csak a fontos dolgokra kellene időt szánni, de mi is az igazán fontos? Jó kérdés.

Azt hiszem bizonyos dolgokra pontot tettem. A Csabával való beszélgetéseimet például befejeztem. Csak fájdalmat okoztak az utóbbi időbe. NO, jól van és jól is vagyok, csak… hiányzik az ölelés, az odabújás a csók és minden féle jó, de hát ez van, ahogyan a róka is mondta… Semmi se tökéletes.

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr5212274009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása