224.Okoska
2011. június 03. írta: anyacska7

224.Okoska

 

Az oszi megint felhívott. Ellógott az órákról megint. De a rajz órán is nagyon csúnyán viselkedett. Állandóan fel akar tűnni, mintha tudatosan akarna mindenkit felbosszantani.
Azt hiszem, azért teszi ezt, hogy engem bosszantson. Nem tudom, már nem tudom, mit tegyek vele. Látom, ahogyan sodorja magát a baj felé, és nem tudom megfogni a kezét. Nem tudok segíteni rajta. Mindenkit gyűlöl, de azt hiszem, leginkább magát gyűlöli. Mintha két ember harcolna benne. Csak nézem tehetetlenül, és nem tudok segíteni rajta. Nem tudom, egyszerűen nem tudom, mit tegyek.
Drága Szűz Mária, kérlek vigyázz rá. Kérlek, vedd az oltalmad alá, ne hagyd, hogy elvesszen.
Néha annyira elkeseredem, hogy már azt se tudom, mit tegyek. Barátné pszichológiát tanult. Felhívtam őt, hátha valami jót tanácsolna.
Mondott is. Nagyon meglepett a válasza, de érzem, hogy igaza van.
-Ha valaki ezzel a gonddal jönne hozzám, azt tanácsolnám, hogy hozza rendbe az életét, és legyen boldog.
-Hogy tudjak boldog lenni, amikor ilyen dolgokat tesz velem.                          
-Azt nem mondtam, hogy egyszerű, de ez az egyetlen tanácsom, ha már kérted. Azt se mondtam, hogy könnyű, és nem két napos folyamat. Eltarthat akár egy évig is, sőt még tovább, hogy észre vedd, változások vannak. Ne engedd, hogy uralkodjon rajtad. Nagy színész a fiad, nagyon meg tudja játszani magát. És az örökös zsuzsutolásával eléri, hogy megkapja, amit akar. Hogy szabadulj tőle, inkább odaadod.
-Igazad van, azt fogom tenni. Az én életem is van olyan fontos, mint ő. A saját érzéseimre kell vigyázzak. Nem engedhetem meg, hogy energetikailag állandóan lehúzzon. Ha ő rosszat tesz, akkor ő vállalja a felelősséget érte. Tudom, hogy engem is nagyon érint, de úgy fogok tenni, mintha már nem érdekelne annyira.
Közben meg imádkozom, hogy a Jó Isten adjon erőt, hogy szeretettel tudjak gondoskodni róla. Ha megérem, a doktorátusi dolgozatomat őróla fogom megírni. De addig is bírjam ki. Engem már csak az ima segíthet meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr402954398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása