452. mi van velem?
2017. június 17. írta: anyacska7

452. mi van velem?

Mi van velem ma? Olyan bágyadt voltam egész nap, csak aludni volt kedvem. A drága szabadnapom úgy telt el, hogy egész nap lézengtem és jó formán semmit nem csináltam, csak aludtam és filmet néztem. Néha megijedek magamtól, amikor ilyen napjaim vannak. Mintha nem is én lennék, az az aktív örök pörgő, nyughatatlan lelkű lány, aki, amikor a tükörbe néz, azt kérdezi, ki ez a nő? Ki ez a majdnem 50 éves, amikor én még olyan fiatal vagyok. Ma azonban fáradt voltam, sokat aludtam, és hagyom, hogy folyón ki az idő az ujjaim között, már nem is érdekel. Pedig elképzeltem, hogy ma festek, már megvettem a vásznakat is, megvan az ötlet is csak… fáj a szívem. Néha előjön ez a fájdalom és nem tudom, mit tegyek vele. Egyszerűen rám borul, mint egy takaró és egész testemet lefedi a fájdalom. Aztán megrázom magam és előveszem a füzetemet és elolvasom a terveimet, majd esetleg még írok, hozza valamit. Ma megkaptam a svájci jogsit. Örültem neki, de az örömben volt egy kis üröm is. 200 frankomba kerül, amit holnap átutalok. Jövő holnaptól lesz saját bérelt lakásom.

  • Minden okod megvan arra, hogy örvendezz, és akkor te pityeregsz és magányosnak érzed magad!!!!
  • Hát igen, én már csak ilyen vagyok, kisírom, magam aztán újból felállok és terveket szövök. Az ember életét mindig a célok viszik előre. Amikor már nem lesznek céljaim, akkor ……… talán akkor meghalok.

Ahogyan Scarlet mondta, holnap új nap lesz és ráérek akkor gondolkodni rajta. A holnap aggódjon csak magáért. Angyal mindig azt mondta – kicsi drágám ne maradj soha egyedül, mert egyedül nehéz az élet.

Lehet, hogy egyedül vagyok, lehet, hogy ezt kell, megéljem ebben az életemben, de nem vagyok magányos. Szeretem azt, aki vagyok, és békével van a lelkem. Ahogyan Eckhart Toll mondta, ha magammal el tudok beszélgetni, akkor már nem is vagyok egyedül. Mindent magammal szoktam megbeszélni.

Holnap talán festeni fogok J

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr8212602847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása