486. élek
2018. január 24. írta: anyacska7

486. élek

El kellett menjek az orvoshoz, egész héten itthon ülök és pihenek. Talán kell is egy kis nyugi. Átgondolom a dolgokat. Mind a két fiamnak határidőt szabtam ki. Ha nem mennek dolgozni nem fog érdekelni, hogy miből élnek meg. Én, amikor ennyi idős voltam már rég dolgoztam. Talán azt kell, mondjam, hogy az én anyám jobb szülő volt, mint én, mert kiskoromban elhagyott és mindig is éreztette velem, hogy nem számíthatok rá. Ezért aztán olyan ember vált belőlem, aki korán meg tanult a saját lábán állni és nem függeni másoktól. Néha a rossz példa is hozhat jó gyümölcsöt. Lehet, hogy én is ezt kell, tegyem. Hagyjam, hogy addig szenvedjenek, amíg végül dolgozni is akarnak. Nem én kell, az ő jövőjüket megtervezzem, hanem ők a sajátjukat.

Szóval, élek, és hallgatom Echárdtol az Új Föld című könyvet hangos könyv formátumban.  

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr3413600073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása