456.
2017. június 26. írta: anyacska7

456.

Hol is kezdjem? Három napot voltam Zürichben a barátnőmnél. Soha semmi nem úgy történik, ahogyan elképzeljük. Ez nem azt jelenti, hogy rossz volt, sőt nagyon jól éreztem magam, de pl. első nap, ahogy megérkeztem, egy kicsit kóboroltunk a városba, aztán irány haza, mert ő kellett menjen dolgozni. Én meg végignyúltam a pamlagon, hogy olvasok, majd, vagy tévét nézek, és bumm… elaludtam. Sokat aludtam, amiért kicsit bűntudatom is volt. Pedig senki nem vetette a szememre, hogy miért is aluszom én napközben. Aztán elgondolkodtam, miért érzem ezt a fáradtságot mostanában elég gyakran? A barátnőim azt mondják biztosan azért, mert nem eszem húst. Én nem akarom ezt elfogadni, hiszen nagyon sok ember nem eszik húst és köszöni, szépen jól van. A másik meg az, hogy amióta nem eszem húst, sokkal könnyebbnek érzem magam, nem puffadok fel és a közérzetem is jobb. Az étkezésem is elég színes, sok gyümölcsöt, zöldséget és magokat eszem. Mindenhéten eszem friss salátákat. Néha arra gondolok, hogy lelkileg vagyok fáradt. De mit lehet ez ellen tenni?

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr2612621567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása