146.mindennek ára van
2011. március 29. írta: anyacska7

146.mindennek ára van

 

Benned nem volt szerelem, talán soha. Te elfojtod magadban az érzéseket, mert te hideg akarsz lenni. Én szeretni akarok, még akkor is, ha fáj, még akkor is, ha úgy érzem, megaláznak érte. Hosszú az út, sokat szenvedtem rajta, de soha nem keményítettem meg a szívem. Az én feladatom, az igazi hivatásom az, hogy szeressek. Téged is szeretlek, pedig tudom, hogy te képtelen vagy rá viszonozni. Nem baj. Majd egyszer talán megtanulod. Megtanulod azt, hogy lehet úgy is szeretni, ha nem kapsz viszonzást, megtanulod azt is, hogy a szeretetlenség, ami benned van, neked jobban fáj, mint nekem. Addig fog fájni, míg megtanulod, hogy élni sem érdemes, ha nem szerethetsz, ha nem engeded be magadba az érzéseket.
A Mester azt mondja, mindennek megvan a miértje. Ha szenvedsz, ha rosszul érzed magad, nézzél a tükörbe, és ott meglátod, ki akarja azt, hogy ne szeress, hogy közönyös légy, hogy szenvedj.
Mindennek ára van.                                         

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr42781099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása