289. fáj a lelkem...fáj
2011. december 05. írta: anyacska7

289. fáj a lelkem...fáj

Fáj a lelkem, egyedül, magányosnak érzem magam. Tele vagyok bajjal és bánattal. Isten elhagyott engem, nem érzem, hogy mellettem lenne, nem érzem, hogy segítene rajtam. Keserűség és düh tölti be a lelkem. Fulladok meg, fulladok meg. A szívem olyanokat szorít, hogy alig kapok levegőt.

A pokolban vagyok, most már tudom, hogy ott égek a pokolban, ennél nagyobb pokol nem is kell. Lehet, hogy van ennél rosszabb is, az már maga az őrület, lehet, hogy én is szép lassan megőrülök, de már nem is bánom. Nem tudom, nem tudom mit tegyek. Istenem, Istenem, mért hagytál el engem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr183438075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása