Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
390 az élet néha szép:))))
2013. szeptember 27. írta: anyacska7

390 az élet néha szép:))))

Életem legnagyobb szex partija volt az este. Nem tudom lesz-e még folytatás, azt se, hogy helyesen cselekszem vagy se, de jó volt. Egy új szakasz indul az életemben. Majdnem egy éve szinte semmi, s ha van is, valami elég átlagos, erre most két pasi van az életemben, és mindkettővel nagyon jó a sz….x.

Hogy is mondjam, boldog is vagyok meg nem is. Na, jó, jól érzem magam, főleg az este után, de nem veszem szívre. Elfogadom az ajándékot, amit az Úr ad. Életem legjobb éjszakája volt. Teljes mértékben nőnek és izgatónak éreztem magam, és önmagam lehettem, nem kellett megjátszanom magam, mint oly sokszor. Nem idegen, már gyerekkorom óta ismerem, és mindig is tetszett nekem, de soha nem mertem gondolni, hogy mi ketten. Ő meg, hát igen nem vette az adást, vagy amikor ő vette, akkor én nem voltam adásban. Most kiderül, hogy én is bejövök neki, nem csak ő nekem.

Jaj, ne gondolj semmi perverz dologra, nem volt nagy sóóóó, mégis volt tűzijáték.

Még most is érzem az illatát, még most is érzem a tenyerét a bőrömön.

Tudom, érzem, hogy sok folytatás lesz, csak nem beleszeretni, csak nem elkábulni. Nagy Kópé ő. Igen, ezt a nevet adom neki. Világot járt, éli az életét, és boldog. Csak azt teszi, amihez kedve van. Vajon milyen lehet így élni? Biztosan nagyon izgalmas. Repül, sokat jár repülni… talán engem is elvisz egyszer magával. Csak legyen rá pénzem. Mert nem akarom, hogy ő fizessen. Behunyom a szemem és visszamegyek a tegnap estéhez. Istenem, milyen jó volt… alig aludtam pár órát. De megérteJJJJ

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr685536913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása