401. A Káosz
2015. június 16. írta: anyacska7

401. A Káosz

Változik a világ, állandóan új meg új dolgok és információk születnek, kerülnek napfényre, vagy nevezd, aminek akarod. Néha úgy érzem felpörögtek a dolgok annyira, hogy már követni sem lehet jól őket. PARADIGMAVÁLTÁS…pár évvel ezelőtt, még azt se tudtam, mit jelent ez a szó, ma meg lépten, nyomon belebotlok. El sem fogadunk jól egy elméletet, még a megemésztem, szakaszban járok, máris ellenbizonyítással, vagy teljesen más szemlélettel találom szembe magam.

  • Az én bizonyításom, az én állításom az igaz!!!
  • De nem az enyém, mert így és így van!!!

Mindig nyitott voltam a tudományra, a lelki dolgokra, a történelemre, a hitvilágra, de most lassan az az érzésem valakinek érdeke, hogy minél zavarosabb legyen minden. A sok hazugság között, már az igaz szó is feketének látszik. Szándékosan sározzák be a legtisztább érzelmeket is. Talán soha nem volt ennyire nehéz a búzát az ocsútól szétválasztani. Tudom, hogy én egy egyszerű ember lévén, még sok mindent nem is tudok, de már nem is fontos. Imádkozom, és kérem Istent, hogy világosítsa meg az elmémet, a szívemet, hogy mindig megtaláljam a helyes utat, és a helyes döntéseket. A gonosz háborúra uszítja az embereket, és országokat tesz tönkre, népeket próbál egymásra uszítani. A gonosz nagyon ravasz taktikával játszik, az emberi gyengeségeket veszi célba és azzal manipulálja a népcsoportokat, testvéreket, egymás ellen szítva. A gonosz azt szereti, ha félelmet kelt a szívekbe és haragot, gyűlöletet, mert ez által erősödik ő meg. Én nem mondhatom, meg, te hogyan cselekedjél, mibe higgyél és mibe nem. Én csak azt mondom el, én hogyan teszek. Imádkozom, hogy Isten segítsen meg, és amikor valamit nem tudok megoldani, kérem, hogy letehessem a lába elé, mert én nem értem, vagy nem tudom megoldani. Ő mindig segít nekem, és az egyetlen járható út ebben a fekete, sötétségben az ingyen kegyelem. A szeretet. Emberek jönnek át Európába, régen is voltak népvándorlások, de most nem vándorolnak, hanem özönlenek, akár a sáskajárás, elkeseredett emberek törnek, zúznak ott, ahol segítséget kellene, kérjenek. Lehet, hogy megrendezett, lehet, hogy ez is a gonosz műve, sőt több mint valószínű, de én mit tehetek ez ellen? Ha haragszom és dühös vagyok, azzal csak a negatív erőket erősítem. Imádkozom, hogy az Úr csodát tegyen, és úgy oldódjon meg ez a válságos probléma, hogy mindenkinek a lehető legjobb legyen. Azért is imádkozom, hogy az embereknek nyíljon ki a szeműk, és ne engedjék tovább, hogy vezessék őket. Ne hallgassanak arra, aki uszít, ne hallgassanak arra, aki gyalázkodik és haragot ültet a szívekbe és ne engedjenek a háborgó indulataiknak, mert ezek mind a gonosz eszközei. Engem nem érdekel, hogy milyen nyelven beszélsz, engem nem érdekel, hogy milyen Istenhez imádkozol és milyen formában, mert tudom, mindannyian testvérek vagyunk. Nem azt várom, hogy te legyél, jó velem én szeretnék jó lenni hozzád és azért imádkozom, hogy ehhez adjon az Úr erőt.

Beszélgettem egy barátnőmmel, és amikor azt mondtam neki, hogy nem érdekel a politika a szememre hányta, hogy strucc módjára a fejemet a homokba dugom. Sok minden érdekel a nagyvilágban, de a politika az, amit nem tudok befolyásolni, ezért nem is foglalkozom vele és nem is érdekel. Ha nem értek egyet az erőszakkal azért nem fogok én is erőszakhoz folyamodni, ha nem értek egyet a bankokkal azért nem fogom őket felrobbantani. Egyetlen, amit tehetek, hogy igyekszem minden módon őket kikerülni, az életemből teljesen kiiktatni, amennyire csak lehet. Ezeket én parazitáknak nevezem, és ameddig etetjük őket addig létezni is fognak. Nem gyűlölni kell őket, hanem egyáltalán nem foglalkozni velük és kikerülni amennyire csak lehet. De azt sem állítom, hogy ez a gondolkozásmód a helyes. Ez az én gondolkozásmódom, de a tied lehet más.

Egyszóval nagy káosz van a világban, mindenütt és néha az ember már azt se tudja miben higgyen és miben nem. A rendet belülről igyekszem megteremteni, ezért most is hálát adok Istennek a mai napért és minden csodáért, amivel megajándékozza a mindennapjaimat. Hálát adok a kudarcokért, amik arra jók, hogy megerősítenek és hálát adok minden emberért, aki az utamba került, mert mindegyiktől tanultam valamit és remélem, hogy ezután is tanulni fogok. Hálát adok, mindenért, amit megérthetek és hálás vagyok azért is, hogy bár nagyon sok mindent nem értek, de el tudom engedni azokat a dolgokat, amiket nem, tudok megváltoztatni. És végül azért imádkozom, hogy a szeretet győzzön a földön és eljöjjön az az idő, amikor mindenkiben a testvért és a szeretetet látjuk és érezzük és tapasztaljuk meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr737550352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása