429. ki vagyok én?
2016. október 29. írta: anyacska7

429. ki vagyok én?

Hányszor, de hányszor tettem már fel ezt a kérdést. Ki vagyok én, miért jöttem ide erre a földre ebbe az életembe, ebbe a testembe? Talán már több mint 10 éve elindultam ezen az önkereső úton, amit sokan spirituális útnak is hívnak. Sok buktató van benne, és munka, de megéri. A lényege az, hogy nem mással van bajod, hanem önmagaddal. Önmagadon dolgozol, és lassan megváltoznak a gondolataid, a hozzáállásod bizonyos dolgokhoz. Megváltozik az egész életed. Az internet, ha jól használod fel sok mindent meg tud mutatni. Igaz mutathat olyant is, ami nem a javadra válik, de sokat lehet tanulni. Sok előadót hallgattam, meg akiket nem is lett volna módom megismerni, ha nincs internet. Van bennünk, a lelkünkben egy egészséges szűrő, ha ezen átengedve hallgatod, ezeket az előadásokat akkor ráérzel mi igaz és mi hamis. Régen egy Mesterem azt mondta nekem, nekünk. Csak az olyan embert érdemes hallgatni, aki hiteles abban, amit mond. A régiek ezt úgy mondták, aki nem vizet prédikál és bort iszik. Nem vagyunk tökéletesek, de ha valamiről beszélek, akkor abba higgyek is, mert ha nem előbb utóbb kitudódik. A hazug embert hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát.

Mostanában felfedeztem egy embert, akinek az előadásai nagyon megfogtak. Gunagriha. Könyvei és előadásai alapján sokat tanultam tőle. A meditációt is jobban meg akarom ismerni. Régebben is meditáltam, de valahogy akkor teljesen más elképzelésem volt a meditációról. A Mesteremet, akit előzőleg említettem hajdanán azért hagytam ott, mert egy idő után nem tűnt hitelesnek. Akkor nem így fogalmazódott meg bennem, hanem egyszerűen azt éreztem, hogy amit mondani kezdett az már nekem szól, nem nekem való. Lehet, hogy még túl korai volt, lehet, hogy más utam volt, nem tudom. Bárki lehet a mestered, mert bárkitől tudsz tanulni. De amikor megtanultad azt, amire szükséged van akkor, ha úgy érzed, az már nem elég akkor tovább kell lépni. Életünkben több mesterünk is lehet. De ne legyen olyan, akik egymásnak ellentétjei. Bár ez is megtörténhet, de az akkor nagyon gáz. Összetörik benned valami, majd újra épül, és így tovább. Bármilyen Mester jöjjön is az életedben egy dolgot nem szabad elfejteni. Ő nem az Istened. Ő csak a tanító, aki megfogja a kezed és vezet egy darabon, hogy könnyebben megtaláld magadban Istent. Micsoda paradigmaváltás? Éveken át azt nevelték belénk, hogy Isten távol van tőlünk és haragos néha és bosszúálló és félni kell tőle. Az Anyám ezt az Istent ismerte. Én már kisgyerekként lázadtam ez az Isten ellen.

  • Az nem lehet, hogy Isten ilyen legyen! Isten mindenkit szeret, Isten maga a szeretet. A szeretet pedig nem bosszúálló, nem megtorló.

Szóval tegnap szaladtam újból. Évek óta nem szaladtam, de nagyon jól esett. Az új életemhez nagyon sok változást kell még megtennem. A lustaságomat kell legyőznöm. A kényelmességemet.  Jaj pedig, hogy szeretek aludni!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr6111834469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása