442. Nagypéntek
2017. április 14. írta: anyacska7

442. Nagypéntek

Érdekes álmom volt ma, szabad vagyok és megengedtem magamnak, hogy hosszasabban aludjak. Az álmok mindig különlegesek. Nem emlékszem mit álmodtam, csak az érzés maradt meg bennem, amit nem is tudom, hogyan határoznék meg emberi nyelven?  Sokszor gondoltam már arra, hogy mi van, ha az álom az igazi énünk és az, amit valóságként élünk meg, csak egy megrendezett kis játékdarab. Illúzió, az elme játéka.

Szabadnapos vagyok és egész nap egyedül, ami nem rossz.  Ilyenkor elengedhetem magam, nem kell, senkinek megfeleljek. Listát írtam, de kíváncsi vagyok mi lesz ebből meg estére? Ha ha. Beleolvastam Rudolf Steiner könyvébe azt a részt, amit a halál utáni életről ír. Nagyon érdekes, és elgondolkodtató.

Okoska készülödik német országba mezei munkára dolgozni. Izgulok érte, nagyon szorítok, hogy kibírja. Nem lesz neki könnyű, de ha végigcsinálja olyan lesz akár egy beavatás. Férfivá avatódik. Elkezdődik benne egy újfajta folyamat. Amikor megtanulja, hogy minden cselekedete felelősseggel jár. Szeretném, hogy boldog élete legyen. De nem vehetem le a gondokat a vállairól, mert ezzel csak megnyomorítom. Úgy érzem neki is kemény és sok tanulnivalója van ebben az életében.

Kincsem tanul, már csak pár hónap és befejezi a tanulmányait. Érte is drukkolok, de ő valahogy mindig is kiszámíthatóbb, jobban hallgat a tanácsaimra, sőt néha úgy érzem, hogy igenis szüksége van rám. Ő kicsit lágyabb természet. Hogy tudtam én két ennyire különböző emberkét szülni?

Ma megint elfogott a magány, de most nem jött vele a fájdalom. Egy ideje távol tartom magam tőle. Lehet, hogy már megtanultam a leckét? Ilyenkor keresgélni kezdek és hát igen, megint a társkeresőn kötöttem ki. Egy pár óra szörfözés után megint csak arra kell, rájöjjek, nem is tudom, mit akarok én ott? Akinek tetszik a képe és még értelmesen is ír az kiírja, hogy hány kiló kell legyek ahhoz, hogy szóba jöhessek. Nem érzem magam kövérnek, soha nem is voltam az, de amikor kezdem a kilókat számolgatni upssz… kezdek zavarba jönni.  Igen, igen… le akarok fogyni, de ezt ne azért tegyem, hogy tetsződjek valakinek. A lelkemért, a hangomért, a beszédemért, a mosolyomért szeressél, ne azért, mert esetleg öt kilóval több vagyok, mint azt elképzelted. Na, jó… társkeresés törölve….

 

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr2712425771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása