Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
194.gondolatok
2011. május 07. írta: anyacska7

194.gondolatok

 

Én mindig elég felvilágosultnak éreztem magam. A szex terén is. Igaz, hogy fiatalabb koromban sokáig görcsöltem, de ez csak a félelmeimnek volt betudható. Féltem, hogy terhesen maradok, és apa nélkül kell felnevelnem a gyerekem, féltem, hogy cserben hagy a partnerem, féltem, hogy esetleg elkapok valamit tőle, szóval mindentől féltem. A végén már a félelemtől is féltem. Magam voltam mindig, tudtam, hogy ha bajba kerülök senkire, nem számíthatok, ezért sokáig azért nem feküdtem le senkivel, mert féltem. Nos ez volt fiatal koromban. Harminc után kezdtem igazán megszeretni a szexet. Pedig akkor már jó pár éve férjnél voltam. Addigra már megtanultam, kitapasztaltam a saját testem, saját nemiségem, vágyaim, szexuális álmaim, és a partneremét is. Sőt mi több meg tanultam önmagamat irányítani. Úgy tudtam játszani, ahogyan csak akartam, és ezzel sokszor örömet szereztem partneremnek. Magamnak is. Mégis megromlott egy idő után a szexuális életünk. A durvaságok tették ezt. Nem bírtam elviselni a durva szavakat, az örökös piszkálódásait. Mintha állandó jelleggel elégedetlen lett volna velem. Egy idő után már az érintését sem kívántam. De a szexre, az érintésre, a csókokra vágytam. Arra gondoltam, miért fosztom meg magam mindentől. Amikor a tükörbe néztem, azt mondtam magamnak.
-Még szép vagy, még kívánatos, de ha eljön az idő, amikor már megráncosodsz, ugyan kinek fogsz kelleni? Mert a lelked odabent van, azt nem mindenki látja.
Akkor döntöttem el, hogy megcsalom a férjem. Érdekes volt, mert az első úgynevezett félrelépésem után, azt vártam, hogy mardosson a lelkiismeret furdalás. De nem éreztem semmit. Egy nagy üresség volt bennem. Iránta. Azon gondolkodtam, miért nem tettem meg hamarabb? Miért voltam annyi éven keresztül hűséges a semmihez. Egy ezer idegentől, azon az éjszakán több ölelést és simogatást kaptam, mint tőle. Pedig még nem is volt szerelem. Nem tudom, megértesz, vagy egyszerűen elítélsz, de akkor, az az éjszaka után éreztem először, hogy felszabadulok. Már nem féltem minden kiképzelt, valós, és valótlan hülyeségtől. Elengedtem magam. Legyen, aminek jönnie kell.
Amikor aztán szerelmes voltam, az egészen más volt. De nem akarok arról ábrándozni már, hiszen annak is vége. Ma olvastam egy cikket. Érdekes dolgokat írnak benne.
 
A szex közbeni csúnya beszéd tulajdonképpen egy feszültség levezető szelep, amely segít oldani a napközben felhalmozódott stresszt. Ennek megfelelően a leggyakrabban azok mondanak trágár szavakat szex közben, akiknek felelősségteljes beosztásuk van, vagy pedig stresszel, feszültséggel teli munkájuk. Egyértelmű tehát, hogy a szexben igyekeznek kiadni magukból a felhalmozódott feszültséget. Egyébként nagyon fontos, hogy ha a partnered ilyesmire kér téged, akkor ne utasítsd el anélkül, hogy legalább egyszer kipróbálnád. Akár szakításhoz is vezethet, ha az egyik fél igényli az ilyesmit, a másikat viszont taszítja a dolog. Vannak, akik nem is képesek eljutni az orgazmusig, ha csendben kell maradniuk szex közben.
Eszembe jutott egy valaki, aki szex közben trágár szavakat mondott nekem és kért engem is, hogy ugyanúgy beszéljek vele. Nem volt jó vele. Miért? Most, hogy visszagondolok, azt éreztem, hogy az volt a vágya, hogy megalázzon, hogy maga alá gyúrjon, hogy meg semísitsen. Ez volt talán az, amiért nem tudtam elfogadni, amiért nem tudtam élvezni a vele eltöltött együttlétet. Igen, sokáig azt hittem a szavak, a trágár szavak bántottak, de most rájöttem, hogy nem. Nem éreztem, hogy tisztelne, hogy kedvelne, hogy szeretetről ne is beszéljek. Mintha egy utolsó szajha lettem volna akkor ott, vele. Átéltem azt, hogy mit érezhet egy utcalány hasonló esetben, de nem tudtam hasonulni vele. Rosszul játszottam meg a szerepem. Ma már csak eszembejutott, de nem haragszom, sőt, néha arra gondolok, hogy biztosan ezt az érzést is meg kellett érnem. Ma már jobban tudom, mi az, amit akarok, és mi az, amit nem. Nem kell a partnerem, azt mondja, hogy ő majd tudja mi jó nekem. Én tudom, és ha nem érzem azt, akkor inkább bele se megyek. Igaz az a mondás, hogy a csók már eldönti, hogy jó lesz a szex vagy nem. Igaz, csak néha áltatjuk magunkat, néha nem akarjuk a jelzéseket elfogadni. Hátha mégsem, hátha nátha:
 
A jó szex kulcsa a kommunikáció, ezt soha ne feledd! Első lépésként tehát mindenképpen beszéljetek róla, teszteljétek egymást. Kérdezd meg például, hogy kedveli-e, ha a fülébe suttognak szex közben? Vagy: beszélt-e már valaha az ágyban, persze az aktus alatt. Esetleg: mit szólna hozzá, ha szeretkezés közben trágár szavakat súgnál a fülébe? Lehet, hogy kerek-perec elzárkózik majd a témától, és akkor tudni fogod, hogy jobb, ha ejted a dolgot. De vigyázz, mert ha tetszik is neki az ötlet, lehet, hogy nagy röhögésbe torkollik majd az első kísérletezés. Kérdezd meg tőle, hogy mely szavak elfogadhatóak, és melyek nem, így elkerülöd az esetleges kellemetlen pillanatokat.
 
A beszéd fontos, de talán több intimitást keltenek a szép, becéző szavak. Bár itt is megoszlanak a vélemények. Mindenki magából indul ki. Engem a durva szavak lefagyasztanak, míg a becézés, a kedvesség megnyít. Az igazi intimitás abban rejlik, amikor megnyitod a lelked a másik előtt. Ez a legnehezebb. A csók. A csóknak varázs ereje van, tud lenni, ha hagyod. Csókolózás közben a szájnedvek keverednek, és ha valóban kedveled, és találtok a partnereddel, egyre magasabb orgazmust érhetsz el, egyre inkább összhangban lehetsz partnereddel. Olyan, jó veled, mintha haza értem volna, érzés tölt el. Az első csóknál tudod, mennyire passzoltok, vagy sem. Az a baj, hogy nem figyelünk oda a jelekre, a testünk és lelkünk jelzéseire, csak akkor, amikor betegség, vagy fájdalom képében jelentkezik. Van, hogy még akkor is inkább lefojtjuk, mintsem megoldanánk. De hát ez van. A szabad akarat joga arról is szól, hogy szabad vagy magadat tönkre tenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr702884769

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi kell a nőnek? 2011.05.09. 17:30:59

Mennyire népszerű téma ma a női-lét, férfi-lét!  Hogy a hagyományos nemi szerepek jók-e, vagy elavultak, hogy házimunkázzon-e többet a férfi, legyen-e több női politikus, hogy az étteremben, ha a férfi fizet, az gavallérság, vagy a férfiuralom beb...

Trackback: Pszichológus válaszol: Nekem sikerül az orgazmus, neki pedig nem 2011.05.09. 17:30:33

Tudna-e nekünk tanácsot adni abban, hogy nem olyan a szex a barátnőmmel mint kellene legyen! Nekem sikerül az orgazmus, neki pedig nem, aztán próbálkozunk tovább és nekem valahogy nem sikerül merevedést elérni, ha sikerül is akkor is csak rövid ideig t...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása