228.napi imám
2011. június 08. írta: anyacska7

228.napi imám

 

Vagy úgy, hogy azt érzed, mindenki ellened van?
Vagy úgy, hogy úgy tűnik, még egy kicsi, és minden rád borul?
Van úgy, hogy már azt hiszed tovább nincs, nem bírod?
A világ megomlik, és rád dől, és tehetetlen vagy?
Én már hónapok óta így érzem magam. Mintha egyedül harcolnék a világ ellen. Lehet, hogy kicsit eldramatizálom, lehet, hogy nem? Nem tudom. Az biztos, hogy nagyon nehéz periódusban vagyok. Tudod, amikor benne ülsz a szarba, mert ezt másképpen már nem mondhatom, és hirtelen eldöntöd, hogy elég, nos elég sok időben telik azt lemosni magadról, mert mindegyre visszaköszön valami a régi dolgokból. A legnagyobb vétkem a halogatásom volt. Amikor éreztem, hogy nem jó ez nekem, amikor éreztem, hogy nem találom a helyem, akkor kellett volna lépnem. De nem tudtam, egyszerűen nem tudtam. Azt hittem valaki más megoldja helyettem, azt hittem, majd az idő megoldja, azt vártam, hogy valaki megmondja, merre menjek.
A szomorú hír az, hogy senki nincs, aki megmondja, mi jó neked. Ha akarod, lesznek sokan, akik tanácsot adnak, akik ítélkeznek feletted, akik, ejnye-bejméznek, akik majd megmondják a jó tippet. De ezek nem visznek előre.
Mindennap lebontok egy téglát, de mindennap mintha még több tégla lenne a falba.
Egyedül csak az IMA segít.                                                                                                      
Mindennapi imám az, hogy: Uram adj erőt, hogy el tudjam bírni, ami az én csomagom. Uram, adj türelmet, hogy elviseljem azokat a dolgokat, amik bosszantanak. Uram, adj szeretetet, hogy akkor is, azokat is szeretni tudjam, akiket gyűlölni tudnék.
A nagy óceánban mindannyian magányos szigetek vagyunk. Ezt elfogadni a legnehezebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr382966937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása