261Társkeresés
2011. szeptember 12. írta: anyacska7

261Társkeresés

Társkeresés. Keresem a társam. De ki az én társam? Milyen kel legyen az én társam?

Évekkel, ezelőtt amikor még házasságban éltem, nem is gondoltam, hogy a társkeresés nem is olyan egyszerű dolog. Bár elég rég óta éreztem, hogy a társam nem az igazi, hogy nem is igazán a társam, mégis, sokáig önmagamat ámítottam azzal, hogy úgy van jól, ahogy van, és csak kicsit össze kel szokjunk, kicsit össze kel csiszolódjunk. A csiszolásnak húsz év után válás lett a vége. Kicsiszoltuk magunkat egymás életéből. Azt hittem, ha elválok tőle, összeroskad, és tönkre fog menni, mert nélkülem nem képes megélni. Öngyilkossággal fenyegetett, ha elhagyom.

Nos, érdekes, mert alig egy éve, még nincs is és neki máris egy új élete van. Na, nem, nem sajnálom tőle, sőt, örvendek, hogy így alakult. Ami azonban bosszant, hogy a naivságommal azt hittem, hogy pótolhatatlan vagyok. De mint kiderült, ez sem állta meg a helyét. Én is pótolható vagyok. Amikor elváltam, arra gondoltam, hogy kicsit összeszedem magam, aztán én is megtalálom a társam. Ó, nem a nagy Őre gondoltam, mert abban már rég nem hiszek, hanem egy társra, aki úgy tud elfogadni engem, amilyen vagyok. Akinek pontosan én, kellek, és nekem is ő az, akire várok. Annyi magányos ember él ebben a világban, és mégis olyan nehéz egy társat találni. Találhatsz szexpartnert, egyéjszakás kalandokat, találhatsz olyan pasit, aki csak azért akar téged, hogy legyen, hol ellegyen. Találhatsz olyan pasit, aki szabad kapcsolatot akar, akinek otthon kedves kis felesége, de azért lenne még rád is ideje. Egyszer egy férfi, akivel beszélgettem, azt kérdezte tőlem, hogy mik az én feltételeim. Mondjam el és egyezzünk meg. Drága férfiak! Nincsenek feltételeim és nem akarok senkivel egyezkedni. Olyan nehéz ezt elmondani. Nem tudom, milyen is kel légy, nem tudom, milyen színű hangod van, de ha behunyom a szemem, érzem az illatodat, és bőrödnek érintését. Nem tudom, hogy mennyire kel okos legyél, de azt tudom, hogy bármiről beszélsz, én csodálattal hallgatlak, mert a szívem, az eszem és a lelkem szerint beszélsz. Nem tudom, mekkora fizetésed, vagy cec-tömböd kel legyen, de ha veled vagyok, biztonságban érzem magam, védve mindentől és mindenkitől. Nem tudom, hogy hogyan gondolkozol, de azt tudom, hogy amit én szeretek, azt te is szereted, vagy elfogadod, és amit te szeretsz, én szintén úgy érzem. Nem tudom, egyáltalán nem tudom, hogy milyen vagy, de azt tudom, hogy ha te vagy az én társam, akkor a hibáidat is szeretem, és te az enyémet.

Nos, ugye milyen szépen megfogalmaztam?

Azt hiszem, hogy mindenkinek van egy lelki párja, mindenkinek megvan a másik oldala, vagy mond, ahogyan akarod, de nem mindenki találja azt meg. Hogy miért nem? Nos, ez számomra is rejtély. Talán majd egyszer rájövök. És akkor nektek is elárulom, hogy legyen ezen a földön minél több boldog ember, és minél több szép kapcsolat.

Azt nem mondom, hogy a társkeresőben nem találta meg senki a párját, de azért kevés az, aki ott találta meg. Igen, futó kapcsolatok, flörtök, meg szexuális partnereket azt lehet találni, de ha valami komolyabbra vágysz, ahhoz nem is tudom, mi kell? Vagyis tudom, ahhoz a CSODA kell.

Erre a csodára várok én is. Ha Isten úgy akarja, egy szép napon bekopog ez a csoda hozzám is, amit úgy hívnak, hogy igaz szerelem, soha el nem múló barátság és szeretet.

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr753221402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása