423. sírok
2016. július 28. írta: anyacska7

423. sírok

Jöttem hazafele a munkából és hát mit mondjak, gyönyörű helyen járok. Körülöttem nagy hegyek és minden olyan tiszta és szép. A friss levegő az égkéksége, a nyári természet mindenütt minden zöld és barna és boldog kellene legyek. Jöttem egyedül az úton és sírtam. Fáj a lelkem. Nem tudom megmagyarázni miért, hiszen minden, amit kigondolok meg is teremtem. Az igaz, hogy a megvalósult dolgok nem olyanok, mint a megálmodottak, de hát valahol hibázok. Nem tudom miért sírok, csak úgy rám ömlik a szomorúság és jól esik sírni. Már nem teszek senkinek szemrehányásokat sem, mondogatom magamban… nincs semmi baj… minden rendben. Csak a szívem fáj egy kicsit, de majd elmúlik. Egyszer.

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr538920210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása