239.ki érti?
2011. június 24. írta: anyacska7

239.ki érti?

 

Tanulok, sokat és sokat, de szeretem. Magas az adrelinin, rövid az idő és sok az anyag. Szeretek tanulni, nem gond. Most csak erre koncentrálok. Illetve összpontosítanék, ha közben néha nem menne el az eszem. Csak tíz percet akartam vele beszélgetni, de aztán négy óra lett, és másnap még több és már szinte függő lettem. Mondtam is neki, úgy érzem, nagyon tud manipulálni. Megsértődött. Szerinted volt oka? Manipulálunk mi mindannyian. A baj az, hogy ezt a szót negatívan érezzük. A tudatalattink is manipulál. Nem tudom, mit tegyek, de már nem erőltetem az agyam, nem agyalok, nem stresszelem ezzel is magam. Jól érzem magam. Mindegy, hogy mi történik körülöttem, jól érzem magam. A hálaima erősebb, mint a könyörgő ima. Ha arra gondolok, hogy néz ki, nem akarok vele találkozni, de amikor beszélgetni kezdünk, a lelkem ott van mellette és összefonódik az övével, és nem akarom elengedni. Ki érti ezt?

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseganyavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr983011179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása